Projekt nie jest projektem typu „metamorfoza”, nikt nikogo nie próbuje zmieniać ani przebrać. Wydobywane są najpiękniejsze cechy, jednocześnie „kolorowane” przez sztab specjalistów: fotografa, wizażystę, stylistę, oświetleniowca, retuszera i wielu innych, a wszystko po to, aby pokazać, że wygląd kobiet na okładkach to nie tylko zasługa natury. „Dziewczyna z Okładki” zdobywa też praktyczną wiedzę, że zawód modelki to ciężka praca, do której nie każdy jest stworzony.
Pomysłodawcami projektu są Justyna Jarosińska i Bastek Czernek. Ona – prawniczka i PR Manager. On – fotograf mody. Oboje młodzi, ambitni i pełni zapału do pracy. Ich przypadkowe spotkanie w pociągu zaowocowało nie tylko przyjaźnią, ale przede wszystkim narodziła się „Dziewczyna z Okładki”. Justyna świetnie łączy stanowisko prawnika i PR Managera w świecie showbiznesu, co udowodniła przy tym projekcie. Mimo, iż jest dopiero na początku swojej kariery, idzie jej znakomicie. Bastek wykorzystując swoje doświadczenie, m.in. zdobyte w Krakowskich Szkołach Artystycznych, czy sesjach u boku Marcina Tyszki, zbudował artystyczny team projektu. Osoby, które zaprosił nie są przypadkowe, postawił na sprawdzonych specjalistów, z którymi wiele razy współpracował.
Stylizacjami podczas sesji zajęła się Kaja Śródka – utalentowana projektantka mody i kostiumolog– właścicielka marki The Frock by Kaja Śródka.
Makijaż naszej bohaterki wykonała Aleksandra Krysiak – uczestniczka 3 edycji programu „Top Model” i właścicielka salonu kosmetycznego „Make me UP”.
Piotr Michalak, fryzjer i stylista, pracujący przy produkcjach TVN, podjął się przygotowania fryzur, które dodały blasku bohaterce podczas sesji.
Ostatnim zawodnikiem w tej sztafecie, jest retuszer Marcin Mikus. To on daleko od świateł jupiterów, postawił kropkę nad „i” przy ostatecznym efekcie zdjęć.
Ogromne podziękowania należą się wszystkim partnerom projektu:
Edyta Gorzoń-Pradelle, Beata Mitas – Mitas design, Natasha Pavluchenko, Ranita Sobańska i marka 4F, KULIG, The Frock by Kaja Śródka, MIDO, Przemysław Wójtowicz, jak również sponsorom, bez których projekt nie mógłby się odbyć, w tym naszym głównym sponsorom Ecolore oraz TI Fitness.
Magazyn 2B STYLE został oficjalnym partnerem medialnym projektu i prezentuje go jako pierwszy.
Finał projektu uświetni występ utalentowanej wokalistki, uczestniczki tegorocznej edycji The Voice of Poland – Edyty Cymer.
i musi sobie z nimi radzić dodaje nieco dziegciu do codzienności. Po operacji usunięcia oka straciłam pewność siebie, stałam się skryta. Choć uwielbiam zdjęcia, starałam się unikać ich, wolałam być po drugiej stronie obiektywu. Dyskomfortem było dla mnie patrzenie na siebie na zdjęciach, na których jestem bez okularów przeciwsłonecznych. Nadal nie do końca potrafię zaakceptować samą siebie, choć nikt z moich bliskich nie daje odczuć mi, że coś jest nie tak, od jestem „inna”. Staram się jak mogę makijażem zatuszować to, co najbardziej przeszkadza mi w samej sobie. Dzięki udziałowi w sesji mogłam przekonać się, jak inną wersją samej siebie mogę być, jak pięknie mogę wyglądać i jak wspaniale i pewnie czuć się – niby ciągle ta sama ja, a jednak jak nie ja. Ja, taka niepozorna, która zwykle ukryta pod przykrywką codzienności, rozbłysłam nagle i poczułam się… Piękna, seksowna! Cudownie!”
modelka: Asia Janeczek
stylistka: Kaja Śródka
asystentka stylistki: Zuzanna Radzimirska
make-up: Aleksandra Krysiak
fryzjer: Piotr Michalak
retusz: Marcin Mikus
produkcja: Justyna Jarosińska
wsparcie techniczne:
AC&C Sp. z o.o. & PhaseOne